21 Kasım 2017 Salı

J. Springs BEB085 Inceleme

J.Springs markasına internette ucuz fiyatları araştırırken rastladım. Bu saatler Creationwatches.com adlı sitede nispeten uygun fiyatlara satılıyordu ve ben sipariş verdikten sonra da stoklarda tükendi. Yine ne zaman stoklara döner onu bilmiyorum.

Neyse bu marka Türkiye'de bilinmese de kaliteli saatler üretiyor. Marka aslında Seiko's in alt markası. Tıpkı, Pulsar ve Lotus gibi...ve içinde Seiko mekanizmasını kullanıyor.

Saat bana 65 dolara mal oldu. Kargo bedava idi. Bence kalitesine göre fiyatı iyi. Saat otomatik. Seiko's un meşhur 7s26 mekanizmasını kullanıyor. Mekanizma arka kapaktaki şeffaf cam sayesinde görülebiliyor.

Saat 43 mm çapa sahip ve gövde tamamen paslanmaz çelik. Saat camı Seiko's olduğu gibi Hardlex ismi verilen normal mineralden daha dayanıklı  bir cama sahip. Saat tepesi vidalanamıyor. Ancak saat 100m
su geçirmezlik vadediyor. Saatte yine ikinci bir tepe var ve bu saat çerçevesinin iç kısmının dönmesini sağlıyor. Böylece saat dalış saatlerine benzerlik tek gösteriyor.
Saatte gün ve tarih özelliği de var. Bu özellik yine bir Seiko geleneği olarak korunmuş durumda. Saat kolları ve kadrandaki çentikler fosforlu ve gece karanlıkta parıldıyor. Saat çerçevesinde yer alan vidalar saatin sağlamlık gösteren imajına katkı sağlıyor.

Sonuç olarak saati herkese öneririm. Saat sağlamlığı ile kendisinden pahalı saatlerden bir adım önde...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder